[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text]
Wyróżnij się na rynku – zdobądź unikalną specjalizację Coacha Kryzysowego, zyskaj przewagę nad konkurencją oraz dołącz do wąskiego grona Ekspertów
Zapraszamy do Interentowej Akademii Coachingu Kryzysowego – jedynego w Polsce tak kompleksowego i wszechstronnego kursu e-learningowego pozwalającego zdobyć certyfikat Coacha Kryzysyowego.
Dlaczego warto wziąć udział w Akademii Coachingu Kryzysowego?
Jeżeli zadajesz sobie pytanie:
„A po co coachowi wiedza o kryzysie? Przecież coach nie pracuje z osobami w kryzysie” to pozwól, że coś Ci powiem…
Dzisiejsze czasy sprawiają, iż coraz większa ilość osób na pewnym etapie swojego życia znajduje się w większym lub mniejszym stanie kryzysu emocjonalnego, związanym z pracą zawodową, biznesem czy życiem osobistym.
Konsekwencją tego, jest rosnąca liczba klientów w kryzysie zgłaszających się do coachów. Ocenia się, że mogą oni stanowić nawet do 50% wszystkich klientów!
Niestety, zdecydowana większość coachów (wg. badań ponad 90%) nie posiada nawet podstawowych kwalifikacji pozwalających na pracę z osobą w kryzysie.
Jeżeli więc zawodowo zajmujesz się pracą z drugim człowiekiem, to jedno jest pewne – masz kontakt z osobami w kryzysie. Pytanie brzmi:
„Czy jesteś w stanie pomóc osobie w kryzysie?”
Praca z takim klientem diametralnie różni się od pracy ze „zwykłym” klientem. W przypadku klienta z kryzysem, zwykły proces coachingowy jest nieskuteczny. Co gorsza, bywa często wręcz szkodliwy. Jest to jeden z powodów, dla których część coachów ma problem, aby skutecznie pomagać swoim klientom.
Posługiwanie się tradycyjnymi narzędziami coachingowymi w pracy z klientem w kryzysie przypomina próbę nauki gry w tenisa kogoś, kto ma złamaną rękę. Nie ważne jak wielki potencjał ma uczeń i jak dobry jest trener – to po prostu nie może się udać. Na szczęście zarówno uczeń jak i trener od razu są w stanie zauważyć, że z ręką jest coś nie tak.
W przypadku osoby w kryzysie nie jest to jednak takie oczywiste.
Bez odpowiedniej wiedzy i narzędzi coach nie jest w stanie stwierdzić, czy dana osoba przeżywa kryzys czy też nie. Brak prawidłowej diagnozy może doprowadzić do sytuacji, w której coach będzie próbował „nauczyć grać w tenisa kogoś, kto ma złamaną rękę”.
Dlatego też, każdy coach powinien posiadać wiedzę z zakresu podstawowych zagadnień psychologii kryzysu i interwencji kryzysowej umożliwiającą mu prawidłową ocenę sytuacji. Może wtedy – w zależności od doświadczenia i umiejętności – pracować z klientem przy pomocy adekwatnych narzędzi lub skierować go do bardziej doświadczonego specjalisty.
Warto w tym momencie zaznaczyć, że część klientów w głębokim kryzysie powinna być bezwarunkowo kierowana do interwentów kryzysowych lub psychoterapeutów – tego wymagają zasady etyki.
Jak widzisz istnieje na rynku duże zapotrzebowanie na coachów posiadających wiedzę z zakresu psychologii kryzysu. W dodatku ciągle ono rośnie.
Coraz więcej osób indywidualnych, jak również firm i korporacji zaczyna dostrzegać, że tradycyjny coaching to za mało.
To wszystko oznacza, iż kwalifikacje coacha kryzysowego stały się na rynku wyjątkowo poszukiwane i cenione. Tym bardziej, iż zdobycie certyfikatu i akredytacji nie jest trywialne.
Daje jednak znaczącą przewagę konkurencyjną na rynku usług coachingowych, a także komfort bycia ekspertem w unikalnej specjalizacji.
Dla kogo przeznaczona jest Akademia?
Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla osób, które ukończyły już przynajmniej podstawowe szkolenie w zakresie coachingu (mogą to także być studia podyplomowe).
Aby mieć pewność, iż każda osoba uczestnicząca w Akademii wie i rozumie podstawowe pojęcia w zakresie coachingu, w ramach Akademii dajemy możliwość darmowego skorzystania z naszych materiałów ze szkolenia Pure Mind Coaching (szkolenie podstawowe dot. coachingu), które traktujemy jako powtórkę podstawowych zasad i procesu coachingowego.
Certyfikacja i akredytacja w Akademii
Uczestnicy Akademii mają możliwość uzyskania certyfikatów oraz akredytacji na trzech poziomach:
- Poziom I – zaświadczenie o ukończeniu Akademi Coachingu Kryzysowego
- Poziom II – certyfikat Coacha Kryzysowego i wpis na listę coachów kryzysowych.
- Poziom III – certyfikat Akredytowanego Coacha Kryzysowego i wpis na listę akredytowanych coachów kryzysowych.
UWAGA: wydanie certyfikatów zawarte jest w cenie szkolenia, jeżeli zdasz egzamin w ciągu roku korzystania z Akademii, po przekroczeniu tego terminu, certyfikacja jest dodatkowo płatna.
Szczegółowe informacje nt. certyfikacji i akredytacji znajdziesz tutaj
Program Akademii
Program szkolenia obejmuje m.in. następujące zagadnienia:
Moduł Wprowadzający
- Postawy coachingu – powtórka – o tym czym jest coaching, jaka jest struktura sesji oraz o podstawowych zasadach pracy z klientem.
- Podstawy komunikacji i funkcjonowania człowieka
- Podstawy psychologii osiągania celów
- Poziomy funkcjonowania człowieka
- Metamodel językowy
Moduł I – Psychologia Kryzysu
- Czym jest kryzys, jak się objawia, z czym się wiąże, jak go rozpoznawać
- Wstęp do diagnozy kryzysu: jakie są rodzaje, obszar i źródła kryzysów z którymi możesz mieć do czynienia w pracy z klientami
- Co się dzieje w mózgu osoby przeżywającej kryzys i jakie różnice indywidualne szczególnie warto wziąć pod uwagę pracując z osobą w kryzysie
- Jaka jest dynamika kryzysu i przez jakie etapy przechodzi osoba będąca w kryzysie
- Wsparcie w kryzysie i jego rola
- Praca z emocjami w kryzysie
- Techniki i strategie pracy z klientem w kryzysie
- Psychologia stresu – stres chroniczny a kryzys
Moduł II – Podstawy Interwencji Kryzysowej
- Wstęp do interwencji kryzysowej
- Podstawowe zasady interwencji kryzysowej
- Po czym poznaje kryzys – wskaźniki fizjologicznych, emocjonalnych, behawioralnych i poznawczych
- Jak wygląda sposób pracy z klientem w zależności od etapu kryzysu na jakim jest
- Jakie czynniki osobowościowe wpływają na sposób przechodzenia kryzysu
- Modele interwencji kryzysowej
- Struktura interwencji kryzysowej
Moduł III – Coaching Kryzysowy
- Podstawy interwencji kryzysowej w pracy coacha
- Zasady, kompetencje i umiejętności w coachingu kryzysowym
- Psychologia i struktura coachingu kryzysowego
- Rodzaje interwencji
- Pierwsze spotkanie z osobą w kryzysie, czego muszę się dowiedzieć, jakie informacje zebrać – schemat pracy
- Jak wykorzystać kryzysy do rozwoju
- Higiena pracy coacha z klientem w kryzysie
- Materiały dodatkowe – psychoedukacja
Dodatkowe (bonusowe) szkolenia dla uczestników Akademii
W ramach akademii uczestnik szkolenia otrzymuje dostęp do dodatkowych materiałów ze szkoleń:
- Pure Mind Coaching (podstawowe szkolenie coachingowe), są to materiały które pełnią rolę powtórki z wiedzy dotyczącej coachingu, tak aby uczestnicy w każdym momencie mogli odświeżać potrzebne im informacje. Zakładamy bowiem że do Akademii Coachingu Kryzysowego przystępują osoby które są już coachami. Dostęp od materiałów szkoleniowych Pure Mind Coaching, jest zatem bonusem i dodatkiem, nie stanowi on podstawy do tego by uzyskać certyfikat coacha lub zaświadczenie w szkoleniu z coachingu, które jest wymagane do uzyskania certyfikatu coacha kryzysowego.
- Szkolenie z Podstaw Psychologii, które obejmuje pięć modułów: podstawy psychologii różnic indywidualnych, podstawy psychologii społecznej, podstawy psychologii osobowości, podstawy psychologii emocji i motywacji, podstawy psychologii rozwojowej.
Co o szkoleniu sądzą jego uczestnicy?
Anna Rosiak, coach kryzysowy (absolwentka Akademii Coachingu Kryzysowego)
„Informację o możliwości odbycia szkoleń w ramach Akademii Coachingu Kryzysowego przekazał mi mój mąż. Jest on żywo zainteresowany tematami rozwoju osobistego i od wielu lat „kibicuje” mi w mojej pracy.
Będąc osobą otwartą na nową wiedzę i doświadczenia, postanowiłam zapisać się na szkolenia.
W ramach Akademii Coachingu Kryzysowego dostępne są szkolenia przeprowadzane w formie webinarów i szkoleń stacjonarnych. Szkolenia w postaci webinarów pozwalają mi efektywnie wykorzystywać mój czas. Dają możliwość, bez wychodzenia z domu, podnoszenia swoich kwalifikacji i zdobywania nowej wiedzy. Ze względu na wielość i różnorodność podejmowanych przeze mnie zadań zawodowych, są dla mnie bezcennym sposobem samokształcenia.
Szkolenia w ramach Akademii Coachingu Kryzysowego przerosły moje oczekiwania. Ukończyłam coaching kryzysowy oraz coaching kryzysowy w biznesie. Wiedza, którą zdobyłam wzbogaciła mnie jako coacha, o szersze spojrzenie na sytuacje moich klientów i zwróciła szczególną uwagę na prawidłową diagnozę osób z którymi pracuję. Uświadomiła mi jeszcze bardziej ,znaczenie kryzysów w moim życiu. Wzbogaciła mnie o dodatkowe informacje dotyczące sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Tak wypracowane, nowe, podejście do kryzysów dało mi spokojniejsze spojrzenie w przyszłość i zwiększyło zaufanie do siebie.
O wysokiej jakości prowadzonych szkoleń decydują przede wszystkim osoby prowadzące: – Elżbieta Kluska – która ze spokojem, perfekcyjnym, profesjonalnym przygotowaniem i przekazaniem materiałów pomaga dogłębnie zrozumieć przekazywane przez siebie treści.
– Piotr Łabuz – który posiada nieocenioną wiedzę fachową w zakresie rozwoju osobowości, oraz umiejętność jej przekazywania. Potrafi zaangażować i zachęcić uczestników do dalszej pracy.
W pracy Elżbiety Kluski i Piotra Łabuza wysoko cenię sobie umiejętność nauczania osób dorosłych.
Polecam gorąco szkolenia w ramach Akademii Coachingu Kryzysowego zarówno dla osób pracujących zawodowo z innymi ludźmi, jaki dla tych, zainteresowanych własnym rozwojem. Zdobyta tak wiedza poszerza świadomości samego siebie, daje możliwość zrozumieniu tego co się z nami dzieje, możliwość lepszego zrozumienia innych i bardziej efektywnego działaniu w obliczu kryzysów i sytuacji trudnych.
Elu, Piotrze… dziękuję Wam za obecność w moim życiu, serce które wkładacie w swoja pracę i chęć dzielenia się wiedzą z innymi. „
Sylwia Słotwińska – Karaś, coach kryzysowy (absolwentka Akademii Coachingu Kryzysowego)
„Skuteczność pracy każdego coacha oraz zakres problemów z jakimi będzie się w stanie zmierzyć w pracy z klientem bardzo zależy od jego warsztatu, wiedzy i umiejętności.
Akademia Coachingu Kryzysowego powinna według mnie obowiązkowo znaleźć się na liście szkoleń każdego coacha. Jest to bardzo rozwijające, niezwykle ciekawe i doskonale poprowadzone szkolenie, które „otwiera oczy” na aspekty, których tradycyjny coaching nie dotyka, a przez które często bywa nieskuteczny.
Dzięki wiedzy jaką otrzymałam w trakcie szkolenia zrozumiałam co tak naprawdę ogranicza osoby znajdujące się w trudnej sytuacji, jak poradzić sobie z takim wyzwaniem i jak doprowadzić klienta do stanu, w którym tradycyjne podejście do coachingu pozwoli osiągnąć najlepsze rezultaty.
Jako coach, w swojej obecnej pracy, bardzo często korzystam z tych umiejętności, zwłaszcza pracując z ludźmi „korporacji”.
Mateusz Brol, coach kryzysowy (absolwent Akademii Coachingu Kryzysowego)
„Dlaczego warto być coachem kryzysowym?
Po pierwsze prestiż. Po drugie nieograniczony rynek, po trzecie pieniądze. Bo w tym tempie życia i ilości obowiązków – hodujemy sobie ciągle mniejsze lub większe kryzysy, które nie przepracowane – uderzają potem ze zdwojoną siłą.
Ja przeszedłem głęboki kryzys – wiedza zdobyta podczas nabywania kompetencji coacha kryzysowego, po pierwsze pomogła mi usystematyzować własne strategie na trudne chwile, po drugie pozwoliło mi dostrzec jak wiele jest do zrobienia w moim otoczeniu ku pożytkowi własnemu i osób, które wspieram i będę wspierał. Polecam!”
Zobacz wypowiedzi uczestników
(Uczestnicy nawiązują do szkolenia stacjonarnego Coaching Kryzysowy, w którym również możesz wziąć udział, korzystając z oferty specjalnej opisanej na dole strony).
W jaki sposób odbywa się szkolenie?
- Szkolenie odbywa się na specjalnej internetowej platformie szkoleniowej.
- Każdy uczestnik rejestrując się na platformie uzyskuje dostęp do materiałów szkoleniowych, przez 12 m-cy.
- Ponad to, uczestnicy zapraszani są na regularne webinary poświęcone tematyce coachingu kryzysowego, psychologii kryzysu, itd.
- Materiały szkoleniowe dostępne będą przez okres 12 miesięcy. Przez taki sam okres czasu uczestnicy szkolenia mogą przystąpić do procesu certyfikacji i akredytacji składającym się z trzech elementów (egzamin testowy, esej na zadany temat oraz analiza przypadku).
Dlaczego szkolenie internetowe?
Znacząco mniejsze koszty dla uczestników – normalne, stacjonarne szkolenie oznacza często konieczność dojazdu, noclegu (a po stronie organizatora wynajęcia sali, cateringu, itd.), wynagrodzeń dla prowadzących. To wszystko powoduje, iż szkolenia stacjonarne są z reguły znacznie droższe niż szkolenia on-line.
Wygoda i komfort – uczestnik może przerabiać szkolenie w dowolnym miejscu, czasie i warunkach jakie są dla niego najbardziej komfortowe.
Wyższa jakość – w trakcie szkolenie stacjonarnego nie ma możliwość kilkukrotnego wracania do przerobionego materiału – w trakcie szkolenia internetowego materiały szkoleniowe (video, prezentacje i materiały tekstowe) możesz przeglądać dowolną ilość razy. Masz do nich dostęp przez okres 12 miesięcy!
Internetowa Akademia Coachingu Kryzysowego składa się z ponad 26 godzin nagrań i ponad 30 materiałów tekstowych (artykuły + prezentacje) mających za zadanie dostarczyć jej uczestnikom dawkę solidnej wiedzy i umiejętności.
Systematyczny kontakt z prowadzącymi (także na żywo!!!) – w szkoleniach stacjonarnych kontakt z prowadzącym jest przez 2 – 3 dni szkolenia. W przypadku akademii kontakt jest stały i trwający przez kilka miesięcy. Jest to kontakt na żywo z racji prowadzonych przez nas webinarów oraz za pośrednictwem specjalnych forów dyskusyjnych.
Światowy standard – na świecie, prowadzenie specjalizowanych szkoleń w formie on-line stało się już standardem i normą. Udowodniono, że ten sposób nauki jest często skuteczniejszy niż szkolenia stacjonarne.
Jaki jest termin rozpoczęcia IACK?
- Internetową Akademię Coachingu Kryzysowego możesz rozpocząć w każdej chwili, nie musisz czekać na wyznaczony termin i się do niego dopasowywać. Zacznij w dowolnie wybranym i dogodnym dla Ciebie czasie!
- Dostęp do Akademii i możliwość nieograniczonego korzystania z materiałów otrzymujesz na 12 miesięcy (jest to też czas jaki masz na zdanie egzaminu, po przekroczeniu tego terminu certyfikacja będzie dodatkowo płatna)
Eksperci prowadzący IACK
Piotr Łabuz – certyfikowany i akredytowany (PTPT) coach, psycholog (doktorant SWPS), interwent kryzysowy z wieloletnim doświadczeniem. Członek zarządu Polskiego Towarzystwa Psychotraumatologicznego. Prowadzi zajęcia w zakresie coachingu kryzysowego na studiach podyplomowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
Elżbieta Kluska-Łabuz – certyfikowany i akredytowany (PTPT) coach kryzysowy, psycholog (doktorant Uniwersytetu SWPS), interwent kryzysowy, specjalizuje się w pracy z klientami w kryzysie. Certyfikowany trener biznesu i rozwoju osobistego z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń skupionych wokół tematyki kryzysu.
Jaka jest wysokość inwestycji?
Udział w Internetowej Akademii Coachingu Kryzysowego, to koszt wysokości 1970 zł.
Cena obejmuje dostęp do platformy IACK na 12 miesięcy oraz cały proces egzaminacyjny, w tym wydanie certyfikatów.
Płatność jednorazowa 1 970zł
Aby skorzystać z promocji kliknij tutaj
Płatność w 4 ratach (4 X 570zł)
Aby skorzystać z promocji kliknij tutaj
Płatności można dokonać również poprzez tradycyjny przelew na konto firmy, w tytule wpisując: „IACK, imię, nazwisko”.
Dane do przelewu:
NewInsight Elżbieta Kluska-Łabuz
00–140 Warszawa, Al. Solidarności 115 lok.
Alior Bank, nr konta: 21 2490 0005 0000 4500 6046 1943
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]